پیش بینی نفریت مزمن چه هستند
نوشته شده توسط : rshaole

پیش بینی نفریت مزمن چه هستندنفریت مزمن اثر پاسخ التهابی بافت کلیه ها است، التهاب کلیه ها می تواند به کاهش در عملکرد کلیه منجر شود، و تولید یک سری از علائم مانند ادم، پروتئینوری، فشار خون بالا، هماچوری. برای اینکه بیماران مبتلا به نفریت مزمن بهتر برای زندگی است، ما نیاز به دانستن عوامل از نفریت مزمن.

به عنوان پیش آگهی از نفریت مزمن؟

وخامت نفریت مزمن می تواند به نارسایی مزمن کلیوی و حتی در بیماری کلیوی مرحله گذشته منجر شود،.

عوامل موثر بر پیش آگهی از نفریت مزمن:

1. عوامل پاتولوژیک:

بیماری های مختلف می تواند باعث نفریت مزمن،

مانند نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، مرحله گلومرولواسکلروز کانونی، نفروپاتی IgA نداشتند.

بیماری های مختلف، به درجات مختلف اختلال کلیوی، پیش آگهی متفاوت است. به طور کلی، پیش آگهی ضعیف نفروپاتی فشار خون بالا، و شروع حاد معمولی بهبود پیش آگهی.

مزانژال خفیف پیش آگهی گلومرولونفریت پرولیفراتیو بهتر، گلومرولونفریت وزن و مرحله گلومرولواسکلروز فوکال با پیش آگهی ضعیف، نفروپاتی غشاء بهتر پیش آگهی است.

2. عوارض:

اگر شما یک بیمار سندرم نفروتیک هستند، بیماری کنترل می شد، با این حال، در صورتیکه علایم کنترل نمی شود. این به طور جدی پیش آگهی بیماران، وخامت بیمار تاثیر می گذارد.

فشار خون بالا و پروتئینوری عامل مهمی در پیش آگهی بیماران است.

3. رژیم غذایی: بیماران نفریت مزمن دارند شرایط سخت غذایی، اگر شما توجه به رژیم غذایی پرداخت نمی همچنین می توانید پیش آگهی تاثیر می گذارد. مانند: رژیم غذایی با پروتئین بالا، یک رژیم غذایی با پتاسیم، یک رژیم غذایی با سدیم، رژیم غذایی تند خواهد بار در زوال کلیه را افزایش دهد.

4. درمان:

درمان عامل اصلی موثر بر پیش آگهی از نفریت مزمن است. درمان مناسب می تواند وضعیت بیمار در آغاز نفریت مزمن را تغییر دهد. اما درمان ناکافی می کند پیش آگهی بیماران را بهبود نمی بخشد، اما وضعیت بیمار نیز بدتر می شود.

این چهار عامل که پیش آگهی از نفریت مزمن تاثیر می گذارد، شما همیشه باید هوشیار، ما می توانیم از نظر عوارض، تغییر در رژیم غذایی کنترل، به درمان مناسب برای بهبود پیش آگهی.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: brightism,درمان,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815